perjantai 5. toukokuuta 2017

Ensimmäinen blogipostus...


Tervehdys te siellä! Varmasti huomasitte nimeni perusteella että olen ulkomaalaistaustainen nainen. Toivon että otatte huomioon kirjoitusvirheitäni, yhdyssanoja ja muita virheitä joita tulee olemaan paljon! Yritän kuitenkin parhaani mukaan saada selkeitä tekstejä. Olen jo pidemmän aikaa pyörittänyt päässäni ajatusta blogin kirjoittamisesta, mutta en ole saanut sitä kuitenkaan aikaiseksi. Kirjoitusvirheet ovat olleet minulle suurin paine blogin kirjoittamisesta ja sen ajatteleminen sai aikaan minussa suuren ahdistuksen niin siksi aina luovutin blogin ajattelemisesta. Nyt blogi on kuitenkin avattu ja joka on vielä ihan vaiheessa, mutta eiköhän tästä vielä selvitä. Olen myös aika huono bannareiden ja ulkoasujen muokkauksissa, onneksi on ympärilläni ihmisiä jotka jaksaa aina auttaa! Iso kiitos niille!


Blogissani tulen kirjoittelemaan ajankohtaisia asioita minun arjesta ja muusta elämästä ja minua kiinnostavista asioista, kuten meikkaamisesta, ostoksista, reissuista, ruoanlaitosta, sisustuksesta ja myös siitä mitä haluan tulevaisuudeltani ja haaveista. Haluan jakaa ajatuksiani ja parhaassa tapauksessa inspiroida ihmisiä. Yritän nyt alussa parhaani mukaan kirjoittaa kerran tai kaksi kertaa viikossa postausta, jotta tulisin tottumaan tähän rutiiniin pikkuhiljaa.

Erittäin lämpimästi tervetuloa elämääni, arkeen ja juhlaan! Iloiseksi minut teet jättämällä kommentin, jossa otan postaus toiveita ja palautetta vastaan.



ladyHadil


 

15 kommenttia:

  1. Hei,tsemppiä uuteen blogiin! Olin niin varma että jonain päivänä tulet tekemään sen. Ja oli aikakin tehdä sitä:) Ei muuta kuin hyvää sulle!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa!! Tää on niin sun juttu! Onnea uusiin haasteisiin ja tästä tulee vielä jonain päivänä jotain!

    VastaaPoista
  3. Moikka, mä olen niin innoissani tästä ! Mä haluun että laitat taas niitä sun asukuvia kun kuolaan janoa niihin ja kerro enemmän sun tyylitajusta kun sulla on aina ne omat mahtavat niksit.. Pusi pusi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sä oot niin ihana <3 oon nyt pitänyt taukoa mun asukuvista mutta eiköhän ne tänne vaikka ilmstyisi ;)

      Poista
  4. Hienoa ja ihanaa alku ja odotan uutta postausta sinulta ja ihanaa ja älä taas lopeta sitten !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 mä niin yritän pitää tästä kiinni mut kun oon aloittelija niin kuvien muokkaus tuottaa mulle hankaluuksia ja tää flunssa vaikuttaa mun kärsivällisyyteen :D

      Poista
  5. Hienoa Hadil =) hyvä alku

    VastaaPoista
  6. Odotan sun seuraava postaus senkin hurmuri !

    VastaaPoista
  7. Ihanaa että rohkeasti päätit sittein viimein tehdä blogi<3 Tsemppiä sulle, laitan heti Follow by email, että pysyn oikeasti ajantasalla ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi muru kiitos <3 mulla on paljon aiheita joista haluun tehdä postauksia mutta pitää oikeesti ruveta oppii tekemään tätä! hyvinhän sä oot päässyt eteenpäin ;) tsemppiä sullekin !!

      Poista
  8. Ihanaa alku joten ei muuta kun ihania postausta tulemaan =)

    VastaaPoista